سايت فروش عطر بلك افعان

خريد عطر بلك افعان اصل

سايت فروش عطر بلك افعان

۱ بازديد

عطر ادكلن بلك افغانو (Nasomatto Black Afgano) از برند نوپاي ناساماتو ، عطري براي زنان و مردان بسيار سخت پسند و براي افرادي مناسب است كه عاشق رايحه هاي سنگين، پر قدرت و دودي هستند كه در بطري سياه و دودي و با دربي چوبي توليد و به بازار عرضه شده است . عطر ادكلن زنانه مردانه ناسوماتو بلك افغانو داراي رايحه اي بسيار تاريك و خاص بوده و از ماندگاري و پخش بسيار عجيبي برخوردار است به طوري كه شما از بوييدن آن سير نخواهيد شد . عطر ادكلن زنانه مردانه ناسوماتو بلك افغانو در ابتدا با نت هاي شاهدانه و نمونه هاي سبز شروع ميشود و رايحه اي حشيش مانند به مشام شنونده ميرسد و در نت مياني عناصري همچون نمونه هاي رزيني ، توتون و تنباكو سفيد ،قهوه و نمونه هاي چوبي شنونده را پاي بند خود ميكند  قيمت : از هر جا قيمت گرفتيد 80 هزار زير اون قيمت ميديم بهتون(قيمت بيرون ،مغازه ها حدود 500 ميفروشن)   جنسيت: مردانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: گرم و تلخ | فصل: ماه هاي سرد سال  توضيحات : . عاشقان عطرهاي فورد با ماندگاري هاي خيال انگيزش مسلماً نمي توانند اين محصول جديد را نيز ترك كنند ! عجيب نيست كه در توليد جديد نيز اسپايس ( ادويه ) و رايحه ي حيواني فراموش نشده و از اسانس مصنوعي مشك نوعي حيوان به نام Civet ( با ظاهري شبيه به راسو ) استفاده شده است .   اغلب توليدات اين برند جذاب و گيرا بوده و به همين دليل همواره از اسانس هاي م..ح..ر..ك در آن استفاده مي شود .

 

و در انتهاي مسير بويايي خود با پخش رايحه ي تركيبي از نت هايي همچون بخور و عود اين اثر شگفت انگيز با ثبات و ماندگار ميسازد . از ديد فروشگاه اينترنتي اسپلندور عطر بلك افغانو مناسب استفاده در ماههاي سرد زمستاني و همچنين استفاده در مجالس رسمي شبانه توصيه ميگردد .رايحه عطر بلك افغانو جالب توجه افرادي است كه از رايحه هاي چوبي استقبال ميكنند و جالب است بدانيد با اينكه اين عطر ماندگاري بسيار زيادي دارد اما اصلا باعث سردرد نميشود .

 

Valentina جديدترين محصول ولنتينا با رايحه چند لايـه... پيش رايحه: ترنج و شكوفه پرتقال ميان رايحه: گل حساسه، گل مريم و ياسمن رايحه پاياني: عنبر و نعناع مناسب فصل بهار و تابستانگياه شاهدانه (ماريجوانا) و نت‌هاي سبز و گياهي نت مياني    صمغ، نت‌هاي چوبي، قهوه و تنباكو نت پايه    بخور خوشبو و چوب عود (آگار) گروه بويايي    معطر چوبي (Woody Aromatic) بهترين فصل استفاده    ماههاي سرد ماندگاري عطر    عالي پخش بو    عالي كشور سازنده    هلند گارانتي    اصالت و كيفيت كالا/بازگشت وجه در صورت نارضايتي

سفارش 09353877793 نوري

 

عطر بلك افعان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.